Julen kommer og jeg har startet pyntingen.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Ja som dere sikkert veit så har jeg akkurat startet å pynte til jul, men jeg har jo god tid så det går bra. Har også en veldig liten plass å pynte på, så jeg har mer enn nok av tid.

 

I dag så har jeg vasket tak, vegger og gulv i stua og gangen, det er nesten hele leiligheten det jeg  har igjen er soverom.  Ja jeg har jo badet og kjøkkenet da men det går fort, for der er det bare tak og en liten vegg utenom gulvet en time igjen så er jeg ferdig.

 

Jeg veit at ikke denne klikk, klikken har noe med innlegget å gjøre, men hva gjør en ikke for å tjene noen kroner på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Pierre Robert//MetalShake//Shock Absorber

 

 

 

6 kommentarer
      1. Jo takk å det samme til deg, skal ta resten i helgen så er jeg ferdig med stor vasken.

        Tusen takk for klikkene det blir noen kroner ut av det også.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei.
      Så flenk du er .Bra å ha noe å gjør også.og fint og rent bli det.
      Tror du får det koselig i jula.

      God natt.
      Klem

      1. Ja rent blir det å så godt det lukter også.
        Jeg tror også det blir koselig i julen, håper bare en holder seg frisk også.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Skal si du er flittig, og da er julevasken tatt. Dufter sikkert godt. Pynting hører til så kan man kose seg når man ser at det er gjort. Har klikket til den store gullmedaljen! Blir nå noen kroner som kan komme godt med.

      Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har faktisk kost meg med det, godt med frisk å god lukt i hele huset.
        Å det å pynte er jo også koselig, så skjedde det noe som gjorde at jeg ikke ville mer jeg faktisk greide ikke å feire jul lenger fram til i år da nå springer jeg rundt og vasker å pynter. Tatt fram julepynten til både bestemor og mormor, det blir som min barndoms jul.

        Tusen takk for klikkene, ja det blir en del kroner som kommer godt med på ny året.

        Nyt dagen du med og din mann kos dere med tur å baking.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg