Jul,bursdag,17mai og alt dette på en dag.

 

 

 

På ettermiddagen i dag så fikk jeg en telefon fra min kjære bror, at han hadde tenkt at jeg og han kunne dele en del av arven nå før påske.

 

Tro at jeg ble glad tok og kjøpte meg et par nye jogge sko og satte det meste på sparing, for jeg har ikke tenkt og leve noe annerledes enn det jeg pleier for dette skal være en reserve hvis det er noe som ryker her i huset ellers så skal det ikke brukes en krone.

 

Sånn er det med den saken for jeg skal bevise ovenfor min familie at jeg kan spare jeg også, så da er det bare å leve på sparebluss for det er noe jeg har vært vant til i hele mitt liv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg