Juhu i morgen er det mandag og handlelisten.

 

 

 

Ja i morgen er det mandag igjen en helt vanlig mandag for det er jo 8 mai i morgen og husker jeg ikke feil så er det frigjøringsdagen, men utfra det jeg husker så er ikke den dagen rød har ikke vært det før.

 

Og gjetter du hva jeg har gjort i dag haha, jeg har skrevet handleliste og de varene jeg trenger har jeg regnet ut vil koste meg 200 kroner da har jeg 100 igjen i tilfelle jeg trenger noe mer i løpet av uka.

 

Har ikke vært så mye på bloggen de siste to dagene, har ikke skrevet noe nytt siden fredag for jeg har ikke hatt noe å skrive om har bare svart på kommentarer og lest andres blogger.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
      1. Ja nå kom det at jeg skriver handleliste, på min står det middager skal se i billig disken har de ikke noe middager der så kjøper jeg fiskekaker og kjøttpølser fra first prise. Knekkebrød, lomper og pålegg som ost og kaviar fra first prise. Og litt annet diverse trenger det meste men det skal ikke overskride matbudsjettet på 300 kroner.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Handleliste skriver jeg i dag for drar i morgen å ser hva jeg finner. Utbetaling får vi 15 mai, er bra så har jeg til tannlegen. Spent på hvilken løsning han kommer fram til. First price varer som var billig er blitt langt dyrere. Blant annet pålegget pepperskinke kostet 45 kroner på Spar. Får nesten sjokk. Kjøpte mye kaffe på Eurospar, den var på tilbud. Ha en fin uke! Klem til deg fra meg.

      1. Nå har du fått handlet tenker jeg, svarer deg seint men godt. Ja utbetalingene på trygdene forventes på konto den 15 mai, tannlege ja det har blitt dyrt det også. Håper han kommer med en god løsning for din del. First prise har blitt dyr den også jeg handler stort sett på kiwi og der er den billigst enda pepperskinke handle jeg aldri heller aldri noen andre slags kjøttpålegg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og uke.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei jeg ønsker og tipse deg om en forening som heter hjerter i sentrum, der de deler ut gratis mat. Tlf dit er 96 22 47 77 mvh Monica.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg