Jøss som tiden flyr om dagen.

 

 

 

 

 

Tiden flyr fort om dagen og det er godt syntes jeg for nå går det fort mot vår, har hatt noen dager nå som det virker som at det er vår. Enda vi er ikke kommet helt i midten av januar, ja det er da bare tre dager til det da. Gleder meg litt til våren selv om allergien er helt forferdelig, men er jo flere goder ved våren også det blir lysere og varmen kommer krypende jeg er ikke glad i varmen men den som er tidlig på våren er jo god etter vinterens kulde.

 

Når de lysere tidene kommer så blir alt og alle så synlig og det er ikke jeg så glad for å være, så derfor liker jeg mørket og vintermørket veldig godt for da er jeg ikke så synlig ute. Men det er mine følelser så det får dere bare ta som det er, men slik er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg