Jøss som dagene og kvelden fløy av sted.

 

 

 

 

Tiden flyr når man koser seg med noe å i kveld har jeg kost meg med maling, når jeg maler så flukter jeg fra virkeligheten å det trenger jeg en gang i blant jeg er ingen kunstner men jeg elsker å male som terapi. Har ikke hatt mulighet til å gå til psykolog den siste tiden, å da er den lille flukten fra virkeligheten og det som er vondt viktig å ta seg tid til.

 

Noen kan sette seg ned å strikke noe jeg ikke klarer grunnet stive og vonde fingrer, da er det å male min form for det å roe ned og komme seg inn i en harmonisk og roligere verden som man ikke behøver å prestere noen ting annet enn å få farger ned på ett lerret det er deilig det. Noen ganger så klarer jeg å strikke men jeg starter ikke noen store strikke prosjekt, jeg klarer å få laget ett skjerf eller pannebånd på ett år eller to så det er ikke mye jeg klarer om gangen.

 

Nå skal jeg snart finne senga her i gården var i allefall tanken da men jeg er ikke så veldig trøtt at det gjør noe, så jeg venter en liten stund til for da kanskje jeg sovner med en gang jeg legger meg. Har ingen planer for i morgen så det gjør ingenting når jeg legger meg eller når jeg må stå opp, så da er det ingen fare å vente en times tid til før jeg knebler beinhaugen og kryper under dyna.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg skulle ønske jeg kunne male, men jeg er så pirkete at jeg blir irritert på meg selv når det ikke ligner på det jeg forsøker å lage. Heldigvis har jeg ingen problemer med fingrene, selv om nakken og skuldrene krangler, så jeg kan hekle og strikke som er avkobling for meg. Det viktigste er at man finner noe som fungerer for en selv 🥰

      1. Jeg gikk på kurs hos ei flink maler og kunstner her i byen, men nå finnes hun ikke lenger så nå må jeg bare finne ut av det selv. Men fikk jo med meg noe etter fire kurskvelder hos henne som en venn, er helt forferdelig å ikke ha henne å gå til hvis jeg lurer på noe med teknikker. Hun var ei av dem som ble drept i angrepet her i byen.

        Det å strikke ja det har jeg gjort i kveld i ett helt kvarter så ga fingrene ga opp det hele, da kan det hende det ikke går på noen dager eller uker før jeg kan ta fram strikketøyet igjen sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg