Jøss nå fikk jeg publisert innlegget mitt.

 

 

 

Har skrevet  mange innlegg i løpet av dagen men jeg fikk ikke lagt til bilde til innleggene, så jeg bare slettet dem og ga opp bloggskriving før nå. For fire timer siden skulle jeg også gå inn og forsøke og skrive ett innlegg men da fikk jeg beskjed om at de straks var tilbake, kjedelig når det er slik men da er det bare å prøve igjen da og nå gikk det helt greit ser det ut til.

 

Nå får en håpe at de har fått fikset opp i både problemene med statistikken og blogg.no ikke er nede så ofte som de to siste dagene, og den er jo nede hver gang jeg skal oppdatere bloggen min og det er ikke mye moro når det er sånn.

 

Dette ble ett kort og sikker innlegg som folk vil si er ett sutre innlegg, du får se på dette innlegget som dere vil men det har vært noe som har irritert meg de to siste dagene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg