Jøss det vart tur i dag også, den ble kort men effektiv.

 

 

Ja det ble en tur i dag også veldig kort men deilig, ble bare 9000 skritt i dag men det var kjapp gange så den var effektiv og god. Gikk ut så var det strålende sol og så kom det en stor hagelbyge med erter av is som klaska hardt mot hode, men det ga jeg blaffen i for turen måtte jeg ha for å komme i bedre humør. For det er faktisk det som skal til for å få opp dagsformen og humøret opp, ja de psykiske utfordringene kommer jeg ikke unna men det er lov å være i ett litt bedre humør enn det jeg våknet til for da var jeg faktisk i dritt humør.

 

Å nå ser jeg litt lysere på det men følelsene ligger på utsiden av kroppen, har vært mye trist og lei meg men det skal jeg ikke skrive så mye om. Er jeg faktisk født til å være lei meg og helt alene i livet, ja jeg har ei venninne men jeg kan jo ikke belaste henne med alt jeg har av vansker i livet. Nei det får jeg leve med alene sånn er det bare blitt for min del, men nei nå får jeg slutte og klage å syte for ellers så rømmer dere vel bloggen min og da blir jeg helt alene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Skal si at du har vært sprek i dag! Masse skritt og det er bra! Sett at vi får bra vær i morgen, men jeg skal til frisøren og handle mat. Vasker stua på onsdag, pusse vinduer og henge opp sommergardiner. Da er alt blåst! Håper jeg får gått tur, går jeg alene går jeg i rask gange. Hater å lunte. Håper du får sove godt i natt. Ønsker deg en fin kveld. Klem og god natt!

      1. Jeg syntes ikke det var så veldig mange skritt i dag, men jeg fikk høy puls og ble faktisk svett og måtte ta meg en lang og varm dusj det var faktisk det beste i dag. Her er det meldt dårlig vær i morgen da er det bare å kle seg etter været og komme seg ut, som jeg pleier å si fins ikke dårlig vær bare dårlige klær.

        Min leilighet er så liten at jeg tar alt fra gulv til tak på en dag, men etter min kropp om dagen så blir det nok to dager for da kan jeg koble av med en tur eller to.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt. Jeg håper min natt blir bra også.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er gode dager, og det er dårlige dager. Ingen av dem varer evig. Så se fram mot de gode, og legg de vonde bak deg. En dag og ett skritt om gangen❤️

      1. Det er ikke alltid enkelt å legge det dårlige bak seg, enda jeg veit jeg må gjøre det er det ikke alltid det går. Jeg ser alltid frem mot bedre dager men det er så lenge mellom hver gang.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk.

        Ja man må jo få inn litt morsomme vinklinger uansett hvor vanskelig ting kan være, takk for at du liker jeg må jo ha en munter måte å skrive på.

        Du er hjertelig velkommen tilbake.

        Ønsker deg en fortreffelig kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg