Jøss det ble stille her til slutt i kveld også, da er det vel på tide å finne senga.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Jøss det ble stille til slutt sånn nesten i allefall, for her i huset har det vært full fest med hard musikk støy og skrik og skrål. Men nå er det blitt sånn passe stille at det kanskje kan gå an og legge seg, får håpe det forblir stille sånn at man kan få noen timers søvn det blir vel bare noe jeg håper på. For smertene i kroppen er så kraftige at jeg tror ikke det blir så lett, det er ikke bare de fysiske smertene som plager meg det gjør også det psykiske smertene ja jeg skrev faktisk ikke bare men det er jo en kombinasjon som ikke er så god å ha. Selvfølgelig er ikke de fysiske smertene bare men en kombinasjon med begge da blir det ikke til å holde ut, med altfor lite søvn og tanker å disse smertene i samme slengen da blir alt så vanskelig.

 

Nå har vist bråket startet igjen, klikk klikken har jeg tatt med for det er noe som så utrolig godt ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Bodylab Protein Baking Mix (400 g) – Double Chocolate Brownie//Bodylab Carbs (1 kg)//Bodylab Zero Topping (290 ml) – Salted Caramel

4 kommentarer
    1. Håper at de nye medisinene vil hjelpe deg å få hvile og sove. Det er viktig for at dagene skal bli så gode som mulig. Ellers kan du bare ringe til politiet når noen støyer og bråker etter kl 23:00 på kvelden og natterstid. Det står i loven at folk skal ha nattero. Det er din rett også. Ikke vær redd for å ta en slik telefon, det er hjelp å få for alle. Naboen vil bli bedt om å dempe musikk slik at folk får sove. Ikke verre enn det.

      1. Det håper jeg også at de nye medisinene skal hjelpe sånn at hvile og søvn kan bli noe jeg får. Ringe politiet har jeg prøvd før, da fikk jeg spørsmålet har du prøvd å prate med de som bråker. Da svarte jeg nei å da sa den personen i andre enden at jeg måtte prøve det først før jeg ringer dem, det tørr jeg ikke for det er jo mannfolk de som bråker så da får de bråke seg ferdig jeg ringer ikke dit en gang til.

        1. Hei igjen. Jeg skjønner at det ikke alltid er greit å ta sånne samtaler selv. Fortell det til politiet, at du er redd for å gjøre det, hvorfor du er redd? Si det sånn det er. Vær saklig og fortell hvordan du ikke får sove på grunn av høy musikk, bråk og støy. Be om hjelp til å få stoppet det, når det er etter kl 23.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg