Jippi Norge vant fotballkampen og nå er det god natt folkens.

 

 

 

 

Ja tenke seg til Norge vant fotballkampen det hadde jeg ikke trodd og hele 3-0, for hver gang de leder til pause så pleier de jo å tape eller spille uavgjort men ikke i kveld.

 

Nei nå er det på tide å finne senga eller skal jeg si sofaen for det er der jeg ligger og sover om natten  for tiden, det er min måte å straffe meg selv for det er det jeg fortjener ettersom jeg ikke kommer meg opp på morgenen. Må tidlig opp for å samle tomflaskene fra dagen før, for på formiddagen er det for mange ute etter de få flaskene som er.

 

Nå som det er snart er helg så må man finne flest mulig hvis jeg skal få noe god mat til helgen, og det er grunnen til at jeg ligger og sover på sofaen og ikke i sengen om natten for ellers så kommer jeg meg ikke opp tidlig nok om morgenen.

 

 

Har ikke funnet så mye denne uka men det får gå, alt jeg finner blir pantet på lørdag og de kronene blir lagt i sparebøssa og brukt til det jeg er på alvor må ha ikke bare har lyst på.

 

Så god natta folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg