Jippi nå er topplista oppe og går igjen ser jeg.

 

 

 

 

 

Har ikke vært inne på topplista før nå men nå er den oppdatert, så da kom også blogg gleden tilbake med den. Og til de som leser blogger ut fra topplista så kan de få gjort det, har jo vært 2 uker som den ikke har vært oppdatert og med den så falt min inspirasjon til å blogg når det ikke var så lett og følge med på hvordan bloggen sto og plassering. Har hatt ganske mange lesere de ukene men det kom jo aldri opp, så jeg veit jo at jeg har nådd noen sånn er det bare. Nå får vi bare håpe at den holder seg slik at vi får oppdatert liste i morgen også, er ikke bare meg som syntes det er kjedelig at topplista ikke har vært oppe og gått.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg