Jippi nå er det søndag kveld og i morgen starter vi på en helt normal uke.

 

 

 

Ja hipp hurra i morgen starter vi på den første helt normal uka i 2020, godt det nå blir normale dager og det er digg for da blir det helt vanlig hverdag. Og det blir godt med bare vanlige helger og det er deilig og sånn at vi kommer inn i den normal hverdag uten disse pokkers helligdagene, sorry utrykket men nå er jeg dritt lei av ikke å ha noen å prate med og ser heller ingen.

 

Ja ensomheten er stor på slike tider som helligdager og ingen ser den som har det vanskelig for det har jeg følt på kroppen, jeg er ikke redd for å si det jeg mener om ting og tang men det er jo dem som ikke tåler og høre hvordan andre har det uten og mene at jeg bare er ute etter oppmerksomhet. Men nei det er ikke derfor jeg skriver om det jeg gjør jeg vil bare sette ett ansikt på noen som ikke har det like enkelt som de fleste, ja det er mange som sliter med angst og depresjoner og jeg vil bare skrive om hvordan jeg lever med det til daglig. Det er ikke mange som ser at jeg sliter, men det er vanskelig å se en usynelig sykdom  og gå rundt med angst og depresjon ja den syntes ikke og da er det vanskelig og forstå hva som foregår for alt det som skjer er jo inni hodet mitt. Det er ikke enkelt og si hva som skjer men jeg skal prøve, mange ganger så er det en liten kommentar som kan velte alt og det blir en konflikt mellom tanker og følelser. Mange ganger så kan jeg kanalisere det som skjer men noen ganger så er det utrolig vanskelig, da detter jeg helt sammen og alt blir vanskelig og da kommer alle de tunge takene om hvor dum og ikke hører til i samfunnet. Jeg veit at det ikke stemmer men det skjer bare.

 

Dette ble ett noe rotete innlegg men jeg poster det uansett, ikke alt passet inn under denne overskriften men det får dere bare tåle for i dag har jeg ett forferdelig tankekjør og da blir det litt rotete.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg ønsker deg og dine alt godt i 2020, takk for at du syntes det jeg la mye i det men selv syntes jeg det ble litt rotete men det er jo slik at jeg blir jo nesten aldri fornøyd med det jeg gjør. Det er en ting jeg må jobbe med og stole på at det jeg gjør er bra nok.

    1. Ny uke og nye muligheter i morgen. På en måte blanke ark, og man får begynne på nytt 🙂

      Jeg er enig med Annebe at du skriver ærlige innlegg.

      Håper av hele mitt hjerte at 2020 blir et fint år for deg <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er en ny mulighet til å starte helt på nytt igjen, jeg tror jeg bare fortsetter som jeg pleier jeg.

        Takk for at du syntes det for jeg vil ikke oppfattes som noe annet enn ærlig for det er det jeg er.

        Ja jeg også håper på at 2020 kan bli ett fint år, men jeg setter ikke for høye forhåpninger for at det blir det.

        Ønsker deg og dine en kjempefin mandag og uke.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg