Jippi i morgen er det hverdag.

 

 

 

 

Er godt at det er mandag og hverdag i morgen, er ikke så veldig glad i disse hellig dagene som er jula. Så det er godt det er en helt vanlig dag i morgen så jeg kan få sett litt folk igjen, har ikke vært så mange jeg har sett eller hørt fra i jula så det skal bli godt.

 

I dag så har jeg vært på en liten tur på 1,5 mil det var friskt og godt for det var kjølig ute, det knegget under skoene som jeg syntes er så koselig for da er det virkelig vinter. Ellers så har jeg ikke gjort en dritt bare slappet av og kost meg, jo jeg har da skrevet handleliste til handelen til i morgen er ikke så mye jeg trenger.

 

Så i morgen tidlig skal jeg ut å handle så jeg blir ferdig med det, da har jeg jo resten av dagen for meg selv som jeg kan gjøre det jeg vil.

 

Ja i morgen skal jula ryddes bort det blir godt, for da får jeg plass til det jeg skal ha opp til nyttårsaften. Jeg gleder meg alltid til nyttårsaften da skal vi feire det nye året velkommen, håper det har med seg noen gode opplevelser men det blir vel like corona året som  de siste to årene nå er jeg drit lei hele greia. Så nå skal jeg leve det livet jeg vil og ikke så mange regler og smittevernregler er jo så lei at jeg kommer nå til å ta noen sjanser, for man  blir jo dratt ned i den psykiske uhelse sirkelen igjen så nå skal jeg ut å møte nye folk hvis det er noen som har lyst til å møte meg da det gjenstår å se haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hvis det er noe trøst så er du ikke alene. Her skal juletreet ut nyttårsaften. Jeg har valg å ville være alene denne dagen. Har hatt familie og barnebarn her i over en uke. Har laget alle julemiddagen. Min avdøde mann var flink med julemiddagen i år har jeg gjort alt selv (de har vasket opp laget noen kaker med barna). Det har vært kos å ha dem her. Trenger min egen nyttårsfeiring alene i år. Ser fram til det. Har heller ikke noe ønske om å si Godt nyttår ,dett fordi jeg ikke tror det blir bedre i 2020. Skal tenne hvite stearinlys som markering på det nye året. Ble mye dette Aud Marit. Jeg ønsker deg imidlertid alt godt i 2020. Klem til deg fra LISE

      1. Jeg har fjernet julen i dag, for nå var jeg lei.

        Så koselig at du har hat barn og barnebarna hjemme i julen, ja julen er en vanskelig tid for deg og de som har mistet noen.

        Nyttårsaften nå kan den bare komme gleder meg, i fjor hadde jeg en kjempefin nyttårsaften selv om jeg var alene men som deg så var det det jeg ønsket.

        Jeg ønsker å si godt nyttår og jeg tror at det kan bli litt bedre i 2022.

        Jeg ønsker deg alt godt i 2022.

        Klem fra meg til deg.

      1. For meg handler livet om å eksistere og leve, denne smitten kommer vi til å måtte leve med resten av livet. En annen ting influensa og lungebetennelse tar også mange liv hvert år faktisk flere enn det corona viruset har tatt på nesten to år.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg