Jippi det er helg. Å litt om dagen i dag.

 

 

 

Jeg startet dagen med å lese blogger til en brødblings og kaffe, det er en fin start på dagen mener da jeg. Og det var sol i dag også så det ble en tur på meg i dag også, da jeg kom hjem fra turen så ringte venninnen min. Hun lurte på om jeg ville komme opp en tur på kaffe for da hun ringte så var hun litt ute av seg vannet hos henne drev og ville fryse til, jeg gikk opp til henne og vi drakk en kopp kaffe og skravla om alt og ingenting det er så godt med slike folk som er slik skrudd sammen og det er jeg også.

 

Var oppe å handlet for henne og meg selv så nå har jeg alt jeg trenger for helgen, det er rart at jeg hadde noen kroner igjen så jeg fikk handlet inn for helgen.

 

I helgen skal jeg kose meg uansett vær, håper på sol da for da blir helgen fullkommen. Det er vel noen som starter vinterferien nå eller er det neste helg det er jeg ikke sikker på, og de hadde jeg unnet fint vær sol og snø er jo praktfullt vær å ha i vinter ferien.

 

Søndag er det både morsdag, fastelavens søndag og så var det valentiners dagen, men det kan en vel komme tilbake til på søndag. Jeg skal ikke feire noen av dagene, har jo ingen å feire den med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin kveld og riktig God Natt.. Her er det leggetid straks. Er trøtt..Været er flott, men kaldt om natta. Gleder meg til litt mildere type…Klem.

      1. God kveld blir det her, får bare håpe at natten blir like god for her er det vist nok bråk. Får bare håpe de roer seg snart. Trøtt det er jeg også så jeg skal snart legge meg jeg også, jøss det ble stille nå. Ja det er kaldt og godt om natten, men det er så flott på dagen men det er kaldt.

        Ønsker deg en god natt og sov godt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du fikk sove i natt. Ble noe sent før jeg sovnet, måtte ta allergi pille for jeg reagerte med voldsom utslett og kløe av antibiotika. Har ikke byll i munnen. Neida ikke der. Snart gjort å lese feil.
      Har ikke tatt den nå på morgenen for den kløen er noe jævlig altså. Byllen er det gått hull på og noe veske ut. Men jeg renset det, smurte salve på og satte på plaster. Tar kontakt med legen igjen på mandag.

      Fikk blomster og marsipankake i går som mannen kom hjem med. Koselig. Ha en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har fått sove veldig godt i natt, synd at du ikke fikk sove før langt på natt da. Reagere på medisiner som skal hjelpe deg til å bli bedre, håper du får hjelp til det på mandag.

        Ja det er fort gjort å lese feil, godt at du passer på den og renser så det ikke setter seg noe i den.

        Så koselig med blomster og kake jeg spiser ikke marsipan så for meg hadde det passet med sjokoladekake.

        Ha en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg