Jeg vil jeg vil men får jeg det til.

 

 

 

Jeg har noen planer som jeg vil gjøre og få det til, en ting gjorde jeg i dag er ikke så teknisk begavet men jeg gjorde det og klarte det. Ja jeg bestilte time på politiets nettside for å få pass, hadde ikke trodd at det var noen timer ledig men det var det nå for jeg fikk time til i morgen. Da du ringer så fikk jeg beskjed at de ikke hadde noen timer ledig, jaja tenkte jeg og gikk inn på nettsiden og der var det timer ledig der. Jeg hadde fått time i Sandefjord den 2 november men den sa jeg fra meg i dag, så det er timer å oppdrive hvis man venter til etter 14.00 det er bare det at du må velge enten pass eller id kort du får ikke begge deler. Så i morgen klokken 09.45 for det sto at du skulle komme ti minutter før timen din, da får jeg i allefall passet innen rimelig tid i allefall før i november for da skal jeg ut og reise og da trenger jeg passet. Så da fikk jeg til en ting i dag i allefall, jeg har ett ønske og en slik to do liste som jeg kaller det og det er og oppleve litt ting rundt om i verden før jeg forlater denne jorden.

 

Men så har jeg det med den prestasjonsangsten min klarer jeg og få det til, men jeg håper på det beste at jeg får det til har jo fått litt hjelp når det gjelder flyskrekken min det fikk jeg da jeg gikk til psykologen i Drammen som jeg ikke hadde råd til lenger.

 

Jeg har også en plan å kunne klare å spare så jeg kan bruke sparepenger til å reise for dem, er jo lurt å reise til varmere strøk når det er vinter for da er det bedre priser har jeg hørt.

 

Får bare håpe at jeg får oppfylt noen av de tingene på to do listen min, det skal jeg klare er jo bare å være gjerrig på hva jeg handler og så skal jeg spare alt jeg tjener på bloggen til dette formålet og andre ting som å leve av det jeg finner av pant.

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja gjett om jeg ble glad da jeg forsto hvordan det gjøres jeg er ikke så flink til det der å bestille på nett, det er også noe jeg skal bli bedre til.

        Ja da blir det tur til palmeland i november å som jeg gleder meg til det, det er en tur som skal nytes i godt selskap jeg som elsker dyr og glad i barn og vann kanskje skal det bli fotball også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjekt med tur i november. Lykke til med sparinga. Vi har bestilt pass og vært hos politiet. Ca 6 ukers ventetid sa dama bak skranken. Penger har jeg spart og tur blir det muligens neste år. Det blir varme strøk. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg gleder meg veldig, sparingen går det jo ganske bra med. Da jeg kom på politistasjonen i dag så sa hun i skranken at jeg ikke kom til å få noe pass ettersom jeg akkurat har fått nasjonalt id kort med reiserett og at det kunne jeg reise til Spania med uten pass, så da får jeg stole på det og det som står på nettsidene til Spania.no med det kortet så kan jeg reise innen EU, EØS og Sveits uten gyldig pass.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg