Jeg veit det er en stund siden jeg var inne og oppdaterte her på bloggen, så jeg fant ut at nå er det vel på tide.

 

 

 

Har ikke vært her inne siden 29 mai å oppdatert veit at det er ganske lenge siden å enda klarer jeg og holde meg på 13 plass på den berømte topplista på blogg. no  det er jo ganske bra da, så da er det synlig at folk savner at jeg skriver på bloggen min så jeg skal bli bedre på det jeg lover.

 

Gleder meg til i morgen da blir det bloggtreff i Drammen og dit skal jeg,  jeg veit om tre til som skal dit så dette skal bli gøy har møtt ei av dem før de to andre har jeg ikke møtt og det blir spennende.

 

I dag så har jeg vært hos manuell terapauten sliter med å få i gang denne hersjens armen som jeg brakk i januar, den er blitt litt bedre men langt unna å være bra fingrene går ikke å bruke enda og håndleddet er helt stivt. Er vel det at jeg er redd for de smertene jeg hadde, alt er jo grodd som det skal men min smerte angst er jo til stede for fult for å si det mildt og ikke minst katastrofe tankene mine.

 

Og så har du disse kommentarene som ikke er helt gode som kommer fra en person eller to, skal prøve og ikke ta meg nær av dem men det er ikke så enkelt men jeg skal prøve.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Ja det blir veldig spennende og møtes gleder meg til å treffe deg og Roger (Bunny) ja selvfølgelig de andre også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei Aud-Marit 🌺

      Kommentarene du nevner MÅ du overse, det er ikke deg det er noe feil med. Og slike troll dukker opp overalt hvor det kan kommenteres, behovet for å være ond er nok en sykdom…….. 🙈

      Nå kommer helga 🌞 Og imorgen skal du kose deg sammen med bloggkollegaer – det kommer til å bli en fantastisk dag 😍 Jeg gleder meg til å lese om turen og folk du har hygget deg sammen med.

      Stor helgeklem til deg 🥰

      1. Jeg skal over se dem kommentarene så langt det går, ja de som må være onde er noe jeg kaller psykopater det stemmer nok ikke helt men det er ganske nære.

        Ja dette blir nok en lørdag jeg kan leve lenge på, kommer innlegg med både bilder og tekst utover dagen og i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Blir nok en topp treff. Blir koselig når du får hilse på flere. Får du stygge kommentarer, er det bare å blokkere. Når trollene ikke får den responsen må de bli lei.
      Synd at håndleddet ikke er helt bra og fingrene. Kos deg masse i morgen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det blir kjempefint treff og moro, koselig og fint og treffe flere. Jeg veit ikke hvordan jeg blokkerer slike kommentarer så det får være som det er, jeg svarer ikke disse så de får ikke noen oppmerksomhet av meg.

        Er ikke så mye annet ennå trene så får det håndleddet bli så bra det kan og det samme med fingrene, helt bra blir det vist aldri utfra det som manuell trapauten sier.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal kose meg på treffet med nydelig vær, du og dere må kose dere dere også uansett hvordan været er og ja vi får ha hverandre i tankene

        Ønsker deg en kjempefin dag og ett fint bloggtreff.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper du greier å heve deg over kommentarene fra denne personen, men jeg skjønner det ikke er helt enkelt. Men du bør prøve å tenke at de som holder på slik, og kaster dritt til andre, de har det ikke godt med seg selv. Om de hadde et liv de var fornøyd med ville de aldri oppført seg slik. Du får heller tenke: det er synd i henne, stakkars

      Håper det blir en riktig fin dag for deg i Drammen🙂
      Klem, og god helg🙂

      1. Jeg skal prøve og heve hodet når det gjelder disse kommentarene som kommer fra enkelte, enkelt er det ikke men det skal gå på sett og vis. Dem som slenger drit om andre har det vel ikke så greit selv, men de burde tenke seg om selv hvis de har noe å tenke med.

        Det blir nok en kjempefin dag i Drammen jeg gleder meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg