Jeg veit at noen mener at når jeg har reklame innlegg så er det tigging.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Jeg ser det ikke som tigging og ønske å tjene noen ekstra kroner på bloggen, jeg bruker Metapic som er ett sted som bloggere og instagramere kan bruke for å tjene noen kroner ekstra på eksempelvis bloggen. Ja jeg tjener noen kroner på bloggen min hver dag men det er godt med litt ekstra fra slike reklameinnlegg som jeg har her, det er jo frivillig og trykke seg inn på bildene under jeg presser ingen til det og det koster ikke dere ei krone bare noen sekunder å trykke og du kan faktisk trykke en gang eller en gang på hvert bilde.

 

Men det er jo frivillig og ingen tvang for å si det sånn.

 

Lag deg en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Star Nutrition//NOCCO – No Carbs Company//Smartshake//Star Nutrition

10 kommentarer
    1. Godt nytt år – synes det er helt innafor jeg 🙂 det er jo ikke noe mer tigging det enn det andre driver med.
      Folk har jo forskjellige planer for bloggen. Du bruker dette, andre gjør noe annet! Klem….

      1. Godt nytt år til deg solliv.

        Jeg også syntes dette er innafor for det er da andre som også har reklame ikke bare meg. Jeg bruker bloggen mer til å fortelle min reise i livet, og mitt liv på godt og vondt men kommer til å bruke litt slike reklameinnlegg innimellom.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God nyttår. Herlighet nå bestemmer man nå selv om man vil klikke på bildene og det er ikke tigging. Skulle kommentere her i går, men det gikk ikke. Samme tullet som før. Håper det går i dag. Klem til deg fra meg.Gratulerer med 11 plass i dag.

      1. Godt nyttår til deg og dine.

        Ja det er ingen som tvinger noen til noe og da er det innafor syntes jeg da. Huff var det sånn igjen i går.

        Tusen takk for at du sa ifra at det var tull her i går igjen, skal se på det etterpå men jeg har ikke funnet ut enda hva som er årsaken til at noen får trøbbel med å kommentere her inne.

        Ønsker deg og dine en riktig fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hvis noen har slike kommentarer, så skal du bare overse det! Jeg trykker alltid på disse, men det er jo opp til hver enkelt.
      Godt nytt år til deg🙂

      1. Ja det finnes dem som har slike kommentarer, men det skal jeg overse som du sa. Ja det er jo opp til hver enkelt om de vil trykke på slik reklame, jeg tvinger ingen den makten har jeg ikke. Tusen takk.

        Ønsker deg ett riktig godt nytt år.

        Klem fra meg til deg.

    4. Kan ikke forstå at noen mener det er tigging, uff, alt folk henger seg opp i, ha en fin dag, skal til en datter til kalkunmiddag❤️

      1. Ja men jeg skal ikke bry meg om det og bruker det når jeg ønsker, er noen som faktisk mener det er det. Dagen blir nok fin den jeg skal gå meg en tur ut, kos deg med datter og kalkunmiddagen jeg skal ha kylling filet i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg