Jeg våknet klokken 09.00 og ble veldig overrasket over hvor mange som hadde vært innom.

 

 

 

 

Ja jeg rett og slett lurte veldig så jeg gikk inn på forsiden på blogg.no for å undersøke, og fant det ut det var kjærring tanker som hadde framsnakket bloggen min og det setter jeg stor pris på jeg tror hun veit at jeg setter pris på det.

 

Etter det så tok jeg meg en tur ut for å gå en tur, det var godt å lufte hodet litt etter å svare alle de som vipset og som kommenterte. Jeg vil takke dere alle som har vipset, dere er bare gode, nå skal jeg bare slappe av og se på tv for det er jo snart sommerhytta ett av mine favoritt program.

 

Skal vel skrive ett innlegg til i kveld tror jeg, er så sliten nå så nå skal jeg slappe av litt fortjener vel det etter 17949 skritt i dag. Ja det ble en lang tur, men det var så godt å kjenne at en har vært på tur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. God morgen til deg også solliv. Tusen takk dette er veldig moro håper det varer. Jeg skal stå på som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Jøsses….har du gått nesten 18.000 skritt?.
      Jeg synes jeg er flink med mine 9-10.000 skritt 2-3 ganger i uka.! Bruker du appen på tlf, eller har du egen skritteller..? Jeg bruker appen på tlf, men har lurt litt på om den teller rett.
      Ellers må jeg skryte av bloggen din,,og bare kjør på med både klikk/klikk, vipps, bilder og alt hva du synes er bra 🤗
      Ha en finfin dag…‼️

      1. Ja det er mye men sant, å har godt over 10000 skritt per dag. Jeg bruker en gammel skritteller den er 15 år gammel den skrittelleren min men den funker.

        Jeg skal blogge som jeg pleier, men hva vips angår skal ikke skje flere ganger for det er noe som folk ikke liker.

        Ønsker deg en kjempefin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg