Jeg tok meg fri fra bloggen i helgen, skal ikke bli en vane for det var faktisk kjedelig.

 

 

 

 

 

Det ble en ufrivillig pause fra bloggen i helgen og det var utrolig kjedelig, hadde ikke nett i helgen så derfor ble det denne ufrivillige pausen. Det er jo noen ganger godt med en liten kort pause over en dag, da frivillig for noen ganger kan jeg gå tom for ord selv om det er sjeldent i det virkelige liv haha. Er jo ikke alt man kan skrive, er ikke ofte jeg har filter men i enkelte tilfeller så er det lurt å ikke skrive eller prate om.

 

 

I dag så har jeg vært i butikken og handlet inn det jeg trenger for denne uken, kan jo være noen småting jeg trenger til helgen. Har også vært og gått tur i finværet vi har hatt i dag her i Kongsberg, fant noen tomflasker i dag også greit å rydde i naturen og fint for meg for det er jo penger i det.

 

 

I kveld så begynner sommerhytta på tv 2 klokken 20.00, det er ett program jeg har ventet på siden midt på vinteren for når det begynner så er det vår i mine øyne sånn er det bare. Er litt moro å se noen som ikke har drevet så mye med snekring og alt som har med oppussing og gjøre, og se hvor mye de lærer fra rom til rom de blir jo så flinke etter hvert.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stikker innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Uten nett er kjedelig, opplevd det jeg også. En hel uke uten. Holdt på å gå på veggen. I dag er man avhengig av nettet. Klart man kjeder vettet av seg. Men herlig at været er bra og at snøen tiner. Vinteren går sakte og vår og sommer altfor fort.
      Skal valfarte til byen, handle litt og innom Jysk å se hva de har der. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig kjedelig for uten nett så er jeg også uten tv, ja man blir jo veldig avhengig av nettet. Det var regn og snøen smeltet er fortsatt mye igjen men den blir jo borte før 17 mai i alle fall.

        God tur til byen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. godt du vant noen hundrelapper med bunny på bingo,og du har slutta å røyke,er det ikke godt å ha bedre økonomi, enn å tugge..

      1. Ja det var kjempe fint, godt å bli kvitt den røyken. Ja godt med noen ekstra kroner, men den er ikke blitt så bra som du tror. Tugge hva er det haha.

        Ønsker deg en god dag.

        Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg