Jeg slutter ikke å blogge, selv om jeg ble bedt om det i dag.

 

 

 

Jeg bryr meg ikke om hva folk skriver i meldinger og i kommentarer som kommer anonymt som jeg ikke pleier og få kommentarer fra jeg får en del koselige anonyme kommentarer, men alle anonyme er ikke alltid så hyggelige  som de faste som har brukt noen bokstaver og ikke bare ordet anonym.

 

Har fått noen nå som sier rett ut at bloggen min gir dem hodepine og de ønsket at jeg slettet den så de ikke fikk så vondt i hodet, men der kommer til å ha hodepine av min blogg i mange år til for jeg kommer ikke til å slette bloggen min før jeg blir så gammel at jeg ikke husker hvordan jeg logger på. Så du får ha hodepine i mange år til hvis du ikke venner deg til det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Å himmel altså, jeg kjenner jeg blir så forbanna! Hvorfor MÅ noen legge seg opp i andres saker? Hvis noen syns denne bloggen (eller hvilken som helst annen blogg) er så kjedelig hvorfor går de inn å leser da?
      Det er et ord på slike mennesker.
      Mennesker som får glede av å være ekkel og stygg med andre. De har ikke noe liv, de livnærer seg på å være stygge med andre. Uempatiske.
      Kjære Aud-Marit, kos deg med bloggen din. Du har flere gode lesere også som bryr seg om deg og Elvis. Fortsett, du er sterk! Og det mener jeg💛
      La nettroll være netttroll, som sagt har de ikke noe liv. Eneste gleden deres i hverdagen er å såre andre.
      Klem, husk og gi Elvis en klem også 😊

      1. Takk for en fin kommentar, ja jeg skal fortsette og kose meg med bloggen min jeg. Nettrollene få segle seile sin egen sjø, trekk fra gardinene og slippe inn dagslyset så går de i oppløsning. Det hadde vært moro og prøvd for å se om det skjer.

        Klemmen til Elvis er overlevert og han takker og det gjør jeg også.

        Ønsker deg og dine en god mandagskveld.

        Klem til deg fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Jeg kjenner jeg blir rasende sint at jeg ser rødt når vedkommende nettroll kan skrive noe slikt. Snakk om mangel på folkeskikk og respekt for andre.

      Vedkommende nettroll glemmer en viktig ting at hun leser blogginnleggene dine av fri vilje, og blir hun provosert over det du skriver kan nettrollet takke seg selv. Nettrollet kan gjøre det enkelt ved å klikke på x-knappet i hjørnet av skjermen. Nei da. Det gjør ikke nettrollet, for nettrollet elsker å la seg provosere.

      Dette nettrollet må begynne å se seg selv i speilet, men nettrollet har ikke evnen til å se sine egne feil.

      Blogg ivei du. Det er din blogg, og du skriver nøyaktig hva du vil 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk for det Toril det er mange av disse nettollene tror jo at de er feilfrie selv men det er de ikke, de har sikkert ikke et eneste speil i huset det burde de skaffe seg for da hadde de sikker sett det.

        Ingen fare jeg skal blogge så lenge jeg husker hvordan man gjør det Ha ha sånn er det bare.

        Ønsker deg og dine en riktig god tirsdagskveld håper dere har fint vær, her er det litt for varmt for min del.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg