Jeg skriver om mitt liv og mine tanker.

 

 

 

Bloggen er om mitt liv og mine tanker så nå utover kommer det nok en del innlegg om meg og mitt, jeg veit at mitt liv er litt sånn trist og kjedelig men det får dere bare tåle. Alle har ikke ett innholdsrikt liv, noen har mange rare tanker det har jeg også.

 

Jeg kommer til å skrive om ting som er fint i livet mitt, og de tunge og vonde tanker tåler dere ikke det så får dere bare gå ut av det innlegget da å finne noe annet å lese på bloggen for jeg har nesten 1900 innlegg på bloggen min.

 

Livet er ingen dans på roser, noen dager kan det komme to innlegg og andre dager fem innlegg. For  på dager med mange tanker så kommer det flere innlegg, jeg bruker bloggen for å få litt orden på ting og tanker.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Tåler det meste så du skal bare skrive om det du vil skrive om. Nettopp kommet hjem i fra tannlegen, og spist salat med tilbehør til lunsj. Skal ut i kveld for å spise middag sammen med noen flere. Hotell og spisested helt for oss selv så da får man topp service regner jeg med.
      Er glad for at kokken og kjerringtanker skværa opp seg i mellom, og fred og orden i bloggverden enn så lenge. Kan jo bli andre som slenger med pennen for det jeg vet. Liker at det er god tone mellom folk. Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Så bra så da fortsetter jeg og skrive det som faller inn når det faller inn.

        Huff da har du vært hos tannlegen i dag, håper det er alt bra med tennene. Ønsker deg en kjempe hyggelig kveld med godt selskap på hotellet/spisestedet.

        Ja jeg er kjempe glad for at de fikk skværet opp, nå er det fred og ordning i bloggverdenen så lenge det varer.

        Ønsker deg en kjempe fin dag videre.

        Klem fra meg til deg.

    2. Denne bloggen er en av få jeg stadig stikker innom fordi det er interessant å lese de ulike betraktningene dine, så takk for at du skriver 🙂

      1. Jeg må også takke for at du er innom, syntes det er interessant. Jeg skal fortsette å skrive jeg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Skriv det du ønsker og føler for 🙂 jeg liker å lese om dine tanker og små gjøremål.

      Ønsker deg ei fin helg 😊

      1. Det skal jeg gjøre og i samme slengen så takker jeg for at du er innom og leser.

        Ønsker deg en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei,Aud Marit 😊

      Det er akkurat det du gjør,du skriver om livet ditt og dine tanker,og det er derfor eg ofte er innom å leser bloggen din også 👏👍🏻😊
      Klem fra synskepeggy.

    5. Synes det er trivelig å besøke bloggen din,og lese om dine betraktninger om livet. Vi har alle våre oppturer og nedturer, så skriv om akkurat det du ønsker å si noe om. Ønsker deg en fin fredag kveld.

      1. Bare hyggelig det må jo være seg selv for ikke å miste seg selv, derfor er det viktig for meg å være åpen og ærlig.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg