Jeg skal være glad når helgen er ferdig.

 

 

 

Jeg er av dem som gleder meg til en ny uke syntes helgene blir lange for da ser jeg ikke ett menneske, å ikke har mulighet til å se noen heller. Denne helgen gleder jeg meg til blir ferdig av andre grunner også, veit ikke om jeg skal skrive grunnen til det eller ikke jo her på min blogg så skriver jeg om min hverdag på godt og vondt. Og nå så er det ikke så bra for jeg må lete lenge etter om det er noe som jeg kan få i magen, har ikke knekkebrød en gang sånn da har jeg skrevet det og det skreiv jeg ikke for å tigge noen verdens ting. Men det er den største grunnen til at jeg gleder meg til helgen er over, jeg veit at nå kommer det nok noen inn som mener at jeg tigger ubevist eller bevist men jeg gjør ikke det dette skrev jeg for å få det ut.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei Aud Marit
      Det er leit å lese at du ikke har mat og spise denne helgen. Nå husker jeg du sa at du skulle få utbetalt kr 500,- fra bloggen denne uken som var.
      Fikk du ikke de likevel?
      Jeg kjenner ikke til din økonomi. Likevel håper jeg at du skal få oppleve alle dager med nok mat, smil til tross for, og gode mennesker som vil deg vel.

      1. Er ingen fare jeg har klart meg, jeg hadde glemt å krysse av på en rute slik at jeg får dem på mandag.

        Jeg smiler tappert hver dag jeg, sånn at ingen skal se at jeg ikke har det bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Slik skal ingen ha det, en annen gang skriv privat til meg på insta, hageblomst, så fikser vi det, må jo hjelpe hverandre, ja, forstår godt du gleder deg til mandagen, liker du ikke å bake, er jo så billig å lage opp noe gjærbakst, klem fra meg😍

      1. Veit ikke hvordan man gjør det med privat på insta, nei ingen skal ha det slik utenom meg men dette er jeg vant til. Ja jeg gleder meg mer til mandagen enn jeg gjør til jul, har nå skrevet ferdig handlelista til i morgen. Steikovnen virker ikke bare platene så jeg får ikke bakt, så lenge platene på komfyren virker så behøver jeg ikke å kjøpe meg ny ovn heller. Ønsker ikke å belaste noen andre med mine vansker økonomisk, syntes faktisk det er flaut å ikke klare meg selv så det sitter langt inne å be om hjelp.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg