Jeg skal se på hver gang vi møtes, og kose meg med en kopp kaffe og knekkebrød.

 

 

 

Ja så er nok en dag gått fra meg og godt er det, har vært på en gå tur fant jo noe pant og greit er det.

 

Jeg skal se på hver gang vi møtes skal i alle fall ikke se på grand prix Norges delfinale 3 venter til finalen går i mai, og til kveldskos skal jeg ha ett knekkebrød og en kopp kaffe er ikke det store men det er jo mat og det er det som betyr noe.

 

Så for min del er det greit med potetgull mangel, ja grunnen til det er at det er noe som jeg bare har til jul og da er det vel blitt greit igjen med potet høsten til høsten igjen.

 

 

Lag dere en kjempefin lørdagskveld kos dere med hva enn dere skal se på og spise.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg liker det konseptet som Hver gang vi møtes, han som var i går bodde ikke så langt unna der jeg bodde i min ungdom på Eidsvoll eller nærmere bestemt Råholt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ble nå litt tårevått på Hver gang vi møtes. Er et fint program som jeg har sett i alle år. Mye fin musikk.Er en del sport i dag men det er ikke mye jeg ser på. Uvær her nord men merker ikke så mye til det her hvor vi bor. Skal holde meg innendørs. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble tårevått i går på Hver gang vi møtes, kjente en del av hans historie fra før men ikke alt. Har også sett mange av sesongene av dette programmet. I dag har jeg sett mye sport, nå starter snart finalen i håndball EM for menn det skal jeg se.

        Så på nyhetene at det er uvær hos dere i nord, er nok lurt å holde seg innendørs i slikt vær.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg så også på «Hver gang vi møtes» i går. Så litt på MGP også, innimellom, men ikke så veldig interessant. Tror at jeg skal se på finalen av MGP neste lørdag. Dessuten ser jeg alltid på The Voice på fredager🤗

      1. Jeg skal ikke se MGP før den internasjonale finalen som er i mai, så på Hver gang vi møtes for det er ett program som bare må sees. The Voice har jeg ikke sett enda i år, da ser jeg gullrekka på NRK.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg