Jeg skal nordover om jeg så må gå.

 

 

 

Dere som har lest bloggen min en stund veit at jeg har ett sted som jeg drømmer om å se en gang til i livet, og dit skal jeg om jeg så må gå dit som det siste jeg gjør jeg vil innom flere steder langs ved veien opp til målet. Det er langt så det går nok mer enn et halvt år å gå dit men jeg skal se Vardø en siste gang, sånn at jeg kommer til mitt barndoms rike og det eneste stedet som jeg hadde det bra for finnmarkingene er veldig åpne og gjestfrie de var i allefall det da jeg var liten husker jeg.

 

Jeg skriver ikke dette for å klage på noen måte, er vel lov å skrive om drømmene sine selv om man faktisk ikke har mulighet til å nå dem.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

13 kommentarer
      1. Jeg har alltid hatt en drøm om å se Alta også, har jo fått sett litt av naturen via bloggen til din mann. Har faktisk ikke vært der før så det hadde vært ett av målene det også. Og mange andre steder også men spesielt Vardø og Alta da.

        Takker for linken på din blogg i dag. Jeg gjorde det samme på mitt første innlegg i dag.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det håper jeg også for det er noe jeg har drømt om i over 20 år nå, å er det lov å snakke høyt om mine drømmer ja da skal jeg snakke om flere hvis jeg klarer å mote meg opp først.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja da skal jeg gjøre det men ikke nå for det er noe jeg må jobbe med, nei ingen skal få ta fra meg drømmene mine. Det skal du få høre etter vært det kommer her på bloggen etter hvert.

            Klem fra meg til deg.

      1. Det skulle jeg gjerne ha gjort men mine to gutter bor her på øst landet faktisk så bor den eldste min 1 time og 20 minutter herfra og minste ca en halvtime unna og jeg vil jo treffe dem de fire dagene i fire timer i året. Det ville blitt vanskelig hvis jeg hadde flyttet nordover, de to er faktisk det eneste jeg lever for så det blir nok ingen flytting på meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Vet jo om lengselen din nordover og drømmer koster ikke noe. De er viktige å ha. Hadde jeg vært rik så hadde jeg sørget for at du hadde fått turen nordover, men dessverre er jeg ikke det. La oss håpe at du skal få oppleve Finnmark og Troms en gang i fremtiden. Ikke bare å flytte når man har sine barn i nærheten. Jeg har bodd sørpå og det i noen år, men lengselen dro oss nordover igjen. Ønsker deg en god helg, drar til vogna senere i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg håper jeg får realisert mine drømmer, men som du sier drømmene koster ikke noe så jeg regner med at det blir med dem.

        Nei å flytte så langt unna guttene det blir ikke gjort, hvor hen sørpå bodde du?
        Jeg håper på å klare å komme meg nordover før jeg blir så gammel at jeg ikke kan gjøre det lenger.

        Det blir nok en fin helg med fotball EM på meg, håper på fint vær så jeg kan være mye ute også.

        Ønsker deg og din mann en kjempe fin helg i vogna.

        Klem fra meg til deg.

        1. Vi bodde i nærheten av Åsgårdstrand. Glemte helt av fotballen, vet at Danmark spiller i morgen. Nydelig vær her men litt kjølig. Resten av familien er kommet i de to andre vognene. Vi koser oss alle sammen. Klem til deg fra meg.

          1. Å der er det også fint da.

            Ja Danmark skal spille i morgen, i dag så gikk Spania videre akkurat nå så spiller Belgia mot Italia Italia leder foreløpig.

            Så fint at dere fikk sol skulle ønske dere fikk litt varme også da.

            Så fint at resten av familien er kommet, dere får kose dere her er det for varmt enda.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg