Jeg skal ikke pynte med så mange nisser til jul.

 

 

Jeg setter fram en nisse hver søndag i advent så nå er det to som er funnet fram, så nå er det igjen en for den fjerde søndag i advent så setter jeg fram juletreet mitt. Mange vil vel si at det ikke er så mye men jeg har ikke en så veldig stor leilighet, og så er det lettere og fjerne jula igjen den skal bort innen nyttårsaften. Jeg skal også gjøre litt rent så er jeg ferdig til jul, er dritt lei jula allerede for i alle butikker og alt det andre og ikke minst all den reklamen som omhandler jul ja jeg er faktisk dritt lei jul. Du må gjøre og ha både det ene og det andre, nei takk det skal jeg ikke ha så det blir en jul som jeg vil ha.

 

Jeg veit at det er reklame de tv kanalene lever av reklame men trenger de og starte jule reklame to måneder før jul.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg