Jeg skal få det til uansett om de rundt meg mener at jeg ikke får det til.

 

 

 

 

 

 

 

Her for noen dager siden så skrev jeg om å ha 100 kroner dagen, og legge det jeg ikke bruker til sparing det er folk rundt meg som mener at jeg ikke kom til å klare å spare ei krone. Så da de sa det så bestemte jeg meg for at jeg skal bevise det ovenfor disse menneskene og meg selv at dette skal jeg klare, jeg startet i går denne spare planen og det har jo gått kjempe bra.

 

For jeg har spart 190 kr i dag og i går, så har jeg bestemt meg for noe så skal jeg klare det jeg veit at jeg bruker unødvendige penger ettersom jeg røyker men jeg kjøper tobakk en gang i uken og ikke sigaretter for sigaretter er utrolig dyrt og det går mer når man har det med tobakk så må man rulle røyk før man tenner den og det er det ikke alltid jeg får til på grund av hendene mine.

 

 

Så den som ler sist ler best når jeg har gjort dette i ei uke, og jeg skal starte neste uke så behøver jeg ikke ta ut av min konto 700 kroner men kanskje 300 kroner da har jeg jo spart 400 kroner som jeg kan sette over på sparekontoen. Så jeg er ikke så dum som jeg ser ut, jeg er faktisk ganske smart og kan få til ting jeg også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg