Jeg setter pris på hver og en av dere lesere.

 

 

 

Da er alt på stell for min del her inne på bloggen igjen, det var en del kluss i de to første dagene men nå ser det ut som alt har ordnet seg på det planet. Nå er det bare å sette seg inn i alt det nye man må lære seg, en ting har jeg funnet ut ved et feil trykk fra min side og det er å kunne legge inn bilder i innleggene så da er det bare å blogge i vei for min del.

 

Fant i går kveld ut hvordan man deler innleggene til facebook gruppene jeg er medlem i, og da er også det på stell nå er det bare igjen og finne ut hvordan man legger til videoer og linker men det kommer vel etter hvert må jo bare ta tiden til hjelp.

 

 

Det er mye nytt men en ting er godt at de som kommenterer må skrive navn og epost adresse før de får kommentert på bloggen så man kan skåne seg for stygge anonyme kommentarer, det er ikke slik at alle som er anonyme ikke har noe godt og komme med. Jeg har ei som leser bloggen min fast som ikke har blogg hun er veldig koselig så håper hun ikke blir skremt og ikke vil kommentere mer, jeg har bare en ting og si du kan bare kommentere for det er ikke alle som blir lagt i spam sånn at du bare veit det. Jeg vil bare si at jeg er veldig glad i alle mine lesere, så jeg har tenkt å trekke noen som får en overraskelse den 20/12 blant alle som har kommentert inne hos meg for det er jo den eneste måten å se at jeg setter pris på dere som lesere så da er det bare og lese og kommentere i vei. En må jo sette pris på sine lesere og eneste måten og gjøre det på er og ha en overraskelse å strekke seg etter, og jeg setter pris på en og hver av dere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg