Jeg ser store gleder i småting som skjer i hverdagen.

 

 

 

Det gir meg stor glede og se at naturen forandrer seg, nå som det er høst så er det så mange fine farger. Bare det å finne noen tomflasker/bokser gir meg glede, bare det at noen tar seg tid til å si hei hvordan står det til med deg gir meg en god og varm følelse i kroppen. Det er ikke mange som spør meg om hvordan har du det, så når noen spør om det så sier jeg at jeg har det bra selv om det ikke er slik. Folk burde bli flinkere til å stoppe opp og bare gi et menneske et smil for det kan hjelpe et menneske til å føle at en hører til og blir sett, samfunnet har jo blitt så kaldt og det er vondt at det er blitt slik for det finnes mange som kanskje bare et lite smil kan gjøre dagen lettere for noen..

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Ja jeg har kjent det på kroppen at folk som smiler og sier hei det varmer veldig, men dagligdags så skjer det veldig sjeldent at folk som jeg kjenner veldig godt ikke gidder en gang og se på meg og si hei. Til og med familie som bor her jeg bor som ikke sier hei en gang, men jeg har funnet ut at jeg ikke gidder og bry meg om dem det er dem som har det verst.

        Ønsker deg og dine en riktig god onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg