Jeg ser bare de dårlige sidene mine, har sikkert noen gode også.

 

 

 

Til dere som lurer hva jeg mener i den overskriften.

 

 

Jeg har en sperre eller så er det bare min dårlige selvtillit som gjør livet vanskelig til tider nei stort sett hele tiden, det er ikke noe godt å ha det på den måten men sånn er det bare.

 

En ting er jeg stolt av og det er at jeg har vært røykfri en lang stund nå, ja det er jeg kjempe stolt av med god grunn. Er mye jeg kunne hatt på sparing etter disse ukene, men regningene kommer først og litt mat sånn er det jo for alle så nok om det for ikke å skrive meg selv i sørpa.

 

 

Alt er bare vondt om dagen men når jeg har satt meg ett mål så skal jeg klare det til slutt, det tar bare litt lengre tid enn det burde ha gjort.

 

Men den indre uroen som jeg har det prøver jeg og legge lokk på ikke enkelt men det må bare gå, da går jeg inn i en boble og maler litt men det er mye av det jeg maler som ikke er bra nok til å legge ut  her på bloggen lenger. For det er så mange her som er så mye bedre enn det jeg er, og da blir det bare noe jeg gjør og så samler jeg det i en eske i kjellerboden min sånn at de ikke er synlig for allmenheten. Det er sikker dumt men slik er det blitt, der er selvbilde mitt som gjør at jeg ikke har vært her inne og skrevet siden den 1 mars. Jeg har skrevet mange innlegg og syntes de har vært for dumme og stiller meg i dårlig lys, noe som jeg ser mange innlegg fra før har gjort nå har jeg en annen plan for bloggen. Veit jeg ikke er den beste bloggeren men det får jeg stå i, for det er en terapi for meg og skrive blogg.

 

Nå er det kos og tv titting.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

3 kommentarer
    1. må si du er veldig flink ang røykeslutt,vær stolt av det,klart du må vise bildene dine,ha en god dag,har laga gjærdeig,venter et barnebarn, klem

      1. Takk for det har sluttet helt med det, jeg er stolt av det for det trodde jeg ikke skulle gå. Nei jeg veit ikke helt om det er noe å vise fram, er ikke så flink kan jo hende jeg kommer på andre tanker etter hvert.

        Så koselig å kunne bake med barnebarnet, håper dere har hatt en kjempefin dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg