Jeg regner med at dere er lei dette.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Noen vil vel kalle dette som bare mas og kjas, men for meg er det den eneste måten å få inn noen ekstra kroner på bloggen i allefall som jeg ser.

 

For jeg ser jo ikke at jeg tjener noe på klikkene for der står det fortsatt at ingen data tilgjengelig, så jeg veit ikke hva som skjer på den fronten så derfor litt produkt reklame fra denne siden i dag. Og denne klikk, klikken gir ca 1 krone pr klikk, hvis det er noen bloggere som tjener penger pr leser eller klikk inn på bloggen som leser dette og har samme problem så si i fra.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Soma Hälsoprodukter//Star Nutrition//Slender Chef

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg