Jeg prøver igjen med å sette i gang en ny ukensblogg.

 

 

 

Ja nå prøver jeg å sette i gang en ukensblogg på min blogg, alle med blogg kan melde seg på uansett hvilken bloggplattform du blogger ifra det er bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under dette innlegget som du skriver jeg er med.

 

På søndag så trekker jeg rekkefølgen av dere som er med, jeg trekker 2 ukensblogg og to ukens lesere. Jeg skriver en liten omtale og linker til din blogg, håper at noen vil være med denne gangen. Jeg er har ingen stor blogg har alt fra 200 til 300 lesere kan ha opptil 400 til 500 på en god dag, så ønsker du og være med så heng deg på deg på da vel.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg