Jeg prøver igjen å sette i gang en spørsmålsrunde.

 

 

 

Jeg er ikke bare det som står i bloggen, så nå har dere muligheten til å stille meg spørsmål som dere lurer på. Jeg kommer til å svare i eget innlegg på lørdag, små spørsmål samles i ett innlegg men kommer det ett spørsmål som må svares på med fordypning så blir det ett eget innlegg det alene.

 

Ja jeg har jo andre ting og skrive om så dette er ikke en spørsmålsrunde bare for jeg ikke hadde noe annet å skrive om, det er mange som mener at det er grunnen til at man har spørsmålsrunder  slik at folk kan komme med spørsmål de lurer på.

 

Så fyr løs da folkens..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg