Jeg ønsker ar lønnen fra bloggen kommer i morgen.

 

 

 

Ja jeg ønsker at lønnen fra det jeg tjente på bloggen kommer i morgen, for på mailen jeg fikk fra mitt fakturerings firma så skulle lønnen utbetales innen fem bankdager med den dagen fakturaen ble godkjent av dem. Og det betyr faktisk at lønnen skal komme inn i morgen, for den kommer jo ikke inn på lørdag har aldri fått inn noe penger inn på konto på en lørdag.

 

Blir dårlig med god helg hvis de ikke lønnen kommer inn i morgen, men det kan en jo ikke belaste de som skal overføre pengene til meg for det er jeg som har bruk opp det jeg hadde for å betale regninger og kjøpe litt mat.

 

Så nå er det bare krysse alt som krysses kan om at den lønnen kommer i morgen, det er jo bare å håpe dette er ikke ment så noe tigging eller noe som helst for spør jeg om noe nei jeg skriver bare det jeg håper og ønsker.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Håper du får pengene dine i morgen.
      Ikke moro å gå å vente ,spesielt når du trenger dem.
      Ha en fin natt.
      Klem

    2. Håper pengene kommer inn, men du har vel litt i bakhånd, tenker på alle pengene du vant på bingo, men, greit å ha litt i banken, klem fra meg❤️

      1. Ja jeg håper så inderlig at de pengene kommer inn.

        Det jeg vant på bingo de brukte jeg til å komme i rute med alle regningene, sånn er det med den saken.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper virkelig at de dukker opp ii dag sånn at du får betalt regninger og annet. Kjedelig og vente det er sikkert og visst. Klem til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg