Jeg kjører i gang en ny ukensblogg.

 

 

 

Ja jeg prøver igjen med ukensblogg på bloggen min, alle kan være med som har blogg det er bare å legge igjen en kommentar med link til bloggen og i selve kommentarfeltet så skriver du bare jeg er med. Grunnen til at jeg må ha bloggadressen din er at jeg linker til din blogg i ett innlegg på fredag, det blir på fredag ettermiddag/kveld.

 

Jeg liker og ha slike konkurranser og da får jeg flere blogger og lese og de som er med får mellom hundre og to hundre ekstra lesere den dagen som jeg trekker, det må jo være en liten fordel for dere også som er med på denne ukensblogg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
      1. Å så fint du er notert og lagt lappen i en boks, trekker rekkefølgen på linkene på fredag alle som melder seg får en link i ett eget innlegg som kommer ut på fredag ettermiddag/kveld.

      1. Kjempe bra at du vil være med, du er notert på en lapp og den ligger nå i en boks sammen med den andre som har meld seg på. Jeg linker til alle bloggene som melder seg, jeg trekker rekkefølgen og kommer det noen som vil være med som jeg ikke har lest og for meg er nye så kommer de helt øverst i innlegget.

        Ønsker deg og dine en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

      1. Å det er kjempegøy at du vil være med du er notert og lappen er lagt i en boks sammen med de andre. Det er ikke så farlig at du ikke kan linke, det er jeg som linker din blogg i ett eget innlegg som jeg legger ut på fredag ettermiddag/kveld du skal ikke gjøre mer enn du har gjort nå du som er og melde deg på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg