Jeg ikke beveget meg ut døra i dag.

 

 

 

Nei i dag har jeg hatt en dårlig dag, alt jeg har gjort er å ikke gjøre noen verdens ting. Har sett på tv for nå er det VM på ski, hopp og kombinert , så det var da noe å se på på tv om ikke annet.

Har også hatt god tid til å tenke, selv om det er dumt å ha god tid til det for da blir det mange dårlige tanker.

 

Da jeg våknet i dag så var det kommet på fyll av snø, det mener jeg vi kunne ha blitt spart for for det blir vel regn og da kommer glatta igjen og det er noe som jeg hater for alt i verden..

 

Har ikke mer å skrive om i dette innlegget.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Fint du har godt selskap i TV-en. Riktig god helg til deg 🙂 Antar du også gleder deg til varmere tider der vi slipper å hanskes med is og glatte veier når vi vil ut å gå?

      1. Ja jeg har god selskap i tv- en , er jo så mye fin sport på den. God helg ønskes deg også. Ja jeg gleder meg virkelig til sol og varmere tider, drit lei snø, is og glatte veier når jeg skal ut og gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Sett litt på sport jeg også. Ble akutt time hos tannlegen onsdagen. Tannen lot seg fikse, og det kom på 1700 kr. Fy farao for noen priser. Skulle til tannpleier i dag men ho ble syk og timen avlyst. Ny time i mars. Starta opp med å snø her, og i morgen er det vel regn eller sludd. Klem til deg fra meg

      1. Fint at den tanna kunne ordnes men fy for en pris og priser det er hos tannlegen, sist jeg var hos tannlegen og reparerte en tann som kostet meg 3000 kroner.

        Så da blir det en ny tid for tannpleier, håper ikke den prisen er veldig dyr.

        Snø har det kommet i natt til i går og i dag, og her er det er meld sol og fint vær men det blir glatt da også. Huff ja dette været er rart i år.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg