Jeg har veldig mange rare planer, men ingen blir virkelighet for man må faktisk være flere for å få det til.

 

 

 

Ja jeg har faktisk veldig mange rare planer, får ikke realisert dem uten at det blir med flere. Da er det heller ikke noe vits i å skrive om dem, men jeg har veldig lyst til å gjøre det uansett. Har lyst å starte en spleis som ikke skal utbetales til meg, det er en bursdagsspleis som skal gå til barnekreft foreningen. Veit ikke om jeg tørr å gjøre det for jeg klarer ikke å nå de målene som jeg vil nå som skal utbetales til dem. Eller til ALS forskningen det hadde også vært ett godt formål, hvis det er ett av dem dere vil gi meg en tilbake melding på så kan dere skrive det i kommentarfeltet. For dette syntes jeg er veldig fine formål begge to syntes jeg da.

Det er en bedre bursdagsgave for meg å støtte andre, jeg hadde kanskje trengt støtte selv men jeg vil gi litt til forskningen innen ALS eller barnekreft.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er en flott ide, men jeg veit ikke helt hvordan det gjøre. Ja jeg har også det i planene men hvordan gjør en det. Det er en forferdelig sykdom som jeg hadde ønsket å bidra litt til forskningen av via spleis men jeg veit ikke hvordan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg