Jeg har prøvd og finne noe å skrive om som ikke gjør at enkelte sender meg spydige meldinger, tok meg flere dager.

 

 

 

Ja jeg tok meg tre dager pause eller rettere sakt to dager, har prøvd og skrive ett innlegg hver dag men jeg leste mange ganger over det så slettet jeg det igjen for jeg ville ikke ha ondsindige kommentarer. Får litt vel mange av dem som jeg leser og ikke godkjenner, for det er jo mat til disse trollene men det er jo jeg som sitter igjen med tankene og de er ikke gode for å si det slik.

 

Nå skal jeg heve meg over spesielt en person som jeg veit hvem er, hun skriver under mange forskjellige navn men jeg har avslørt henne for hun skriver fra den samme enheten det vil si at alle kommentarene kommer fra samme IP adresse har hun driti seg ut for min del, jeg driter i henne i alle fall.

 

Jeg har vært mye på tur de siste dagene og nå er det lite flasker å finne, så med det så blir det trangere tider for min del skal ikke klage over det for det er andre som har det verre enn meg. Men hva hjelper det meg pleier jeg og si, sånn er det bare med en verden full av konflikter og krig og her sitter jeg og sutrer og klager over at det er vanskelig og få endene til å møtes når andre lider under en krig jeg ikke får gjort noe med.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Det er en del insekter her ja. Dette du skriver her minner meg om Bien. 746 kommentarer fikk jeg fra Bien i 2022. I år vet jeg ikke, fikk i april tror jeg det var, en sånn «plug-in» på bloggen, så nå ser jeg ikke kommentarene fra henne på bloggen min, de er usynlige. Men vet hun er her, for hun legger igjen kommentarer hos andre bloggere, som er ment til meg. Hun er med andre ord fast leser, og jeg får bare se det positive i det: hun gir meg klikk, algoritmer og bloggen får mer oppmerksomhet. Samtidig tenker jeg at det er noe fundamentalt galt med folk som stalker noen på denne måten. Bien bruker også andre pseudonymer, en hel haug av dem: Juni, Liven, Anonym, Constanse osv osv.. en annen positiv ting, når jeg ser hvordan enkelte opptrer her inne så blir jeg påminnet om at jeg er et bedre menneske. Du også Aud-Marit. Folk kan si hva dem vil om oss, men vi synker ikke så lavt som disse 😜🐰 klem

      1. Ja hun har vært innom her også, er ikke henne for dette er ei jeg kjenner litt til bryr meg ikke om henne lenger. Å synke så lavt som hun gjør er for dumt, nei så lavt synker ikke jeg for jeg mener at det blir for dumt. Hvordan får en slik plug-in på bloggen? Hadde vært kjekt å ha.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. savner de daglige innlegga dine,dumt de nettrolla skal ødelegge, klem fra meg,sitter her med godteskåla men ingen ringer på,

      1. Jeg har også savnet å kunne skrive hver dag, ja de ødelegger mye for min del skal prøve å overse dem ikke enkelt men nå får det være nok fra dem. Sitter du med godteskåla uten at noen ringer på, kos deg med det selv da vel det ville jeg ha gjort hvis jeg hadde hatt noe godteri men det er noe jeg har prioritert bort og er noe jeg ikke har hatt i hus siden jul.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Har vært 2 stykker,kjøpte noe snop jeg ikke bryr meg om,så slipper det å friste meg,har høyt kolesterol, så #prøver å være litt forsiktig🤭

      1. Ok det var jo lurt å kjøpe noe du ikke syntes er noe godt, koselig at det kom noen da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg