Jeg har prøv å legge til en ny video fra YouTube, men jeg har ikke fått det til prøver igjen.

 

 

Jeg har lagt ut en ny video på min

kanal men jeg klarer ikke å legge den til dette innlegget, så er det noen av dere som vil se på denne så må dere gå inn på min You tube kanal dere kan gå inn via bloggen min dere ser symbolet under bildet mitt på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Ta å stikk innom you tube kanalen min da vel og abonnere gjerne på kanalen min.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg