Jeg har noen drømmer jeg ønsker å få realisert.

 

 

 

Ja jeg har mange drømmer noen vil nok forbli en drøm andre skal jeg få realisert, jeg har en drøm om å få sett Vardø annet enn på bilder det tror jeg er en drøm som forblir akkurat det en drøm. Det er en drøm jeg skal realisere og det er å komme meg ti Spania igjen, det skjer sen høst tidlig vinter i år har spart det som spares kan for å få til det.

 

Jeg skal bli ei som sparer og ikke skal unne meg noe over lengre tid, for at jeg skal kunne ha en bra helst en god alderdom for det er noe en må stå for selv nå om dagen og verre blir det vel ser det ut til i alle fall i denne kommunen.

 

 

Har også en drøm om å spare såpass at jeg ikke blir noen belastning når den tid kommer at jeg skal begraves, ja sånn er mine tanker om dagen  skal ikke graves ned enda jeg lever i beste velgående for å si det sånn men den tiden kommer uansett for jeg har ikke opplevd enda at folk lever evig.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg