Jeg har nå tenkt å begynne å trene oftere, ja jeg må for å kunne gå ned i vekt.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Ja jeg må faktisk ta noen grep for når jeg prøvde badedrakten min så oppdaget jeg at nå går det ikke lenger, for jeg så ut som en hvalross i grønt pølseskinn men jeg skal bruke den på samværet i dag haha.

 

Så på torsdag så skal det starte jeg må ned 15 til 20 kilo så nå blir det strengt regime hos meg, lite mat og mye trening for nå skal kiloene vekk for jeg føler meg ikke vel.

 

Så her er det mye fint treningstøy, får ikke på meg noe av det nå men jeg skal etter hvert inn i slikt tøy.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Nike//ICANIWILL//Better Bodies//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. God morgen. Tenkt samme tanken at jeg må kvitte meg med noen kilo jeg har lagt på meg. Lettere sagt enn gjort. Badedrakten gav jeg bort til datter og uansett har den ikke passet nå lenger. Her nyter jeg havregrøt på morgenen, og spiser lunsj + middag. Ikke noe mere. I dag skal det grilles og det er St.Hans feiring i vogna. Blir å lage bål i fjæra og kose meg for været er endelig fint og det verker ikke lenger i munnen. Drar i dag og kommer hjem fredagen. Må til byen lørdag for å feire dagen til venninna mi. Innom kjøpesenter for å kjøpe bursdagsgave til henne. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. God kveld. Ja den tanken har jeg hatt lenge men nå må jeg bare gjøre noe med det, har lagt på meg 20 kg faktisk og de skal jeg ha vekk og det fort.

        Det gikk helt fint å ha på badedrakten i dag, og det var mange som var større enn meg på det sommerlandet så jeg var ikke alene. Spiste ingenting før jeg spiste lunsj og middag har jeg ikke hatt enda og tror jeg dropper det i dag.

        Men du store min så solbrent jeg ble selv om jeg hadde smurt meg godt flere ganger i dag.

        Jeg er så sliten at jeg ikke orker mer snart skal bare skrive ett innlegg i kveld, har ikke skrevet noe siden i natt så da er det vel på tide.

        Du får kose deg i vognen og i venninnen din sin bursdag på lørdagen, håper dere får noen fine dager vær messig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg