Jeg har ikke lyst men jeg må.

 

 

 

Da jeg var på vei ned igjen fra venninnen min så fikk jeg en melding fra smittesporings teamet her i byen, at jeg hadde vært nær en som hadde fått bekreftet at den var smittet. Har jo gått og vert tett og litt urven siden mandag, så jeg ringte dem og skal ta en test så får jeg bare vente å se fikk ikke tid før om noen dager. Ettersom jeg var fullvaksinet så trengte jeg ikke å gå i karantene, det syntes jeg høres helt på tryne ut men jeg har gjort minst mulig i dag etter at jeg fikk denne meldingen.

 

Huff får håpe jeg ikke er smittet for hvordan skal jeg overleve uten mat, jeg har bare mat fram til og med søndagen det får bare gå er jo ikke noe annet å gjøre. For har jeg det så kan jeg ikke gå å handle inn det jeg trenger synd men sant, hva gjør jeg da bare venter til jeg er symptomfri uansett hvor lenge jeg må vente.

 

Får ikke ta sorgene på forskudd for det behøver ikke være corona, men det går meg på nervene sånn er det bare det er mye som går meg på nervene men det her går meg ekstra på nervene.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Uff da, her ble det fort mange tanker og bekymringer. Det skjønner jeg godt altså! Du får ta testen og ta det derfra. Klem fra meg.

      1. Ja det er mange tanker og bekymringer. Selvfølgelig skal jeg ta denne testen å så får jeg bare vente til jeg får resultatet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg krysser det som krysses kan for at det ikke er corona. Nei jeg har ingen som kan handle for meg så jeg får klare meg så godt jeg kan.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Det går sikkert bra.Du er jo fullvaksinert så ikke sikkert du er smittet.Greit å ta en test.
      Mye smitte overalt nu.
      Lykke til og vær med godt mot.
      Klem fra mæ

      1. Ja jeg må jo bare ta testen, er jo ikke sikkert det er noe å grue seg til.

        Ja det er mye smitte overalt, lurer på hvor jeg har vært nær en smittet.

        Jeg gruer meg men jeg får ta det som det kommer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Finnes det ikke en dagligvarehandel som har nettbutikk hvor du bestiller på nett og får varene levert på døren der du bor.
      Vi får håpe du ikke er smittet. God natt

      1. Det veit jeg ikke, så det er bare å håpe det at jeg ikke er smittet for da veit jeg ikke hvordan jeg får tak i den billige maten jeg pleier og handle.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hvis de sa du ikke trengte gå i karantene NÅ, får du handle litt ekstra nå før testen kanskje. Eller du kan prøve å ringe nærbutikken din, og spørre om de kan kjøre noe hvis det trengs?

      1. Jeg var å handlet litt i går kveld, uansett nå så må jeg vente til om mandagen. Håper jeg har fått tatt testen og fått svar før den tid, ikke veit jeg. Skal da prøve det men er ikke sikker på om de gjør det, å de er så dyre at der handler jeg bare knekkebrød.

    5. Uff. Håper virkelig at du ikke er smittet og at testen er negativ. Er bra at appen varsler om man har vært nær en smittet person. Har den appen selv og det er jo en trygghet å ha. De fleste butikker har utlevering av mat men det koster og få fraktet. Jeg gjorde det tidligere og da var det 100 kr tur/retur. Fikk sønnen til å handle til sin gamle mor, men han er ikke prisbevisst en gang. Nå gjør jeg det sjøl. Er i vogna langt unna folk. Gikk lang tur i går. Ikke en sjel møtte jeg. Krysser fingre for negativ test. Klem til deg fra meg.

      1. Det håper jeg også at jeg ikke er smittet, det var kommunens smittesporings team som skrev melding til med ikke noen app.

        Jeg kan ikke bruke den tjenesten som butikkene her har for det tar halve matbudsjettet mitt, og så er prisene så altfor høye på varene. Ellers så har jeg ingen som kan handle for meg heller.

        Ønsker deg en kjempefin dag og kos deg i vogna.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg