Jeg har ikke leet meg ut av døra i dag.

 

 

 

 

 

Greit det var 1 mai men det ble ingen tur ut på meg for her våknet jeg til snøvær, da var det ikke mye fristende å gå i 1 mai tog. Jeg har ikke gått i 1 mai tog siden jeg spilte i korpset og det er ca 10 år siden,  det var ikke mye fristende å gå ut å jeg hadde ingen ønske om å møte folk i dag så jeg holdt meg innen for mine fire vegger.

 

Jeg tok ingen bilder av snøværet i dag for jeg er vist en alt for dårlig fotograf tar for dårlige bilder er det noen som mener, jeg kommer til å legge til noen nye bilder etter hvert sånn at jeg fornyer meg på den fronten også. Nå som våren og sommeren står for døren så blir det mer å ta bilder av.

 

Lag dere en kjempefin kveld. Her er det sommerhytta som står på på tv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja været var ikke mye behagelig så jeg holdt meg inne.

        Ja jeg koser meg med sommerhytta det må du også gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Sommerhytta følger jeg med på også. Mye kjekt på TV og mye selskap i det også 🙂 Her i Bergen har det heldigvis ikke kommet snø, men vi hadde en kald nordavind. Ha en fin kveld 🙂

      1. Ja det er mye godt selskap i den tv står på stor sett hele døgnet. Her både snødde det og kalde vindkast.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen. Så delvis på Sommerhytta, men erkjenner at jeg er lei av den også. Blir nok bedre. Var inne i går, starta med å tømme et kott for garn. Ante ikke at jeg hadde så mye og det ble sortering. For en jobb. Nå skal tingene på plass, etter frokost. Snøen er kommet akk ja. Håper det slår om til regn. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen til deg.

        Jeg syntes det er en fin underholdning, og litt moro å se progresjonen deres utover.

        Rydde i mitt garn kott er lett har fire nøster så de ligger godt der de er. Var vel greit å se over hva du har av garn, og har du mye så slipper du å kjøpe inn noe mer.
        Her er det sol men kjølig nå, blir vel bedre utover dagen får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg