Jeg har ikke gjort en dritt i dag, skulle vel ha stått på hodet og pyntet og vasket men nei.

 

 

 

Jeg har jo gjort det jeg måtte i dag ta oppvasken, har også gått de turene som vi pleier hver dag. Ellers så har jeg tatt det som det kommer i dag så på en forrykende håndball kamp som Norge vant stort i, nå sitter jeg og ser på julefilmer på FEM og koser meg. Det skal jeg i morgen også både se på håndball da går Norge mot Serbia og så blir det julefilmer også, det blir min måte og feire bursdagen min har ikke noen andre planer kan jo hende at jeg blir ringt etter av ei venninne så får vi kose oss med kaffe oppe hos henne. Regner ikke med at det blir så mange andre som husker meg i morgen men det er helt greit for da veit jeg jo hvor jeg har dem, ja i morgen fyller jeg også 50 år og det er jo ikke noe og fly av hengslende for det er jo bare ett tall det er i alle fall min mening.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med stor dag, vi håper du får en flott dag. Hils Elvis.

      Klem fra Jack og alle oss andre ved Lasse og Lises hundehotel

      1. Å tusen takk for det du kjære Jack du er god du. Hilsenen er overrakt til Elvis gutten.

        Å så koselig og se dere igjen, har vært inne og les den kjempekoselige bloggen deres.

        Klem fra meg og Elvis gutten til dere alle sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg