Jeg har holdt hvile dagen nesten hellig i dag, godt for formen har ikke vært bra.

 

 

 

Jeg har holdt meg mest mulig innendørs i dag bare vært en tur i vaskekjelleren for å vaske klær og så var jeg og hentet det når de var ferdig, så ble det å henge klærne til tørk ellers så har jeg stort sett ligget på sofaen for kroppen spiller ikke på lag med meg i dag. Har feber og hoster noe inn i hampen er kanskje ikke så rart at man blir syk om dagen, først så er temperaturen ute veldig varm og mye sol så blir det kaldt og snø igjen er det været som har fått korona eller influensa for det har vært en rar uke værmessig.

 

Jo jeg har skrevet handleliste til handleturen i morgen tidlig jeg har til og med satt på en selvtest på den handlelista, for det er jo greit å ta den testen igjen er ikke det at jeg mistenker at det er det som gjør det men det er bedre å være sikker enn og gå rundt å ikke vite. Har jo vært i nærheten av to smittede og da er det lurt å være sikker på om det er eller ikke er, det er noe ved denne forkjølelsen her enn det pleier å være er ikke det at jeg er redd for å bli smittet men jeg er redd for å smitte andre jeg har tre vaksiner men jeg har mange jeg er i kontakt med som ikke er vaksinert.

 

 

Jeg hadde tenkt å skrive flere innlegg i dag men jeg kom ikke i gang før nå så jeg sier bare bedre sent enn aldri, er det ikke det de pleier å si det er i allefall det jeg pleier å si så da sier jeg det jeg.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg