Jeg har hatt en fin dag, har skrevet handleliste også.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

Vært på noen turer og også bare slappet av da vaskemaskinen sto og surret nede i vaskekjelleren, har også skrevet ferdig handlelisten til i morgen så nå er alt klappet og klar til å starte en ny uke og ikke minst en ny måned. Ja så med det at en ny måned starter i morgen så prøver jeg med en reklame, får bare håpe det er innafor for det er noen som mener det er tigging at jeg legger ut reklame. Da alle disse rosa bloggerne la ut reklame ja da var det ok men ikke hvis jeg gjør det, jeg merker det med reklame og hos hvem så da er det ok for min del også ingen skal få kneble meg når det gjelder det hvem vil ikke tjene noen ekstra kroner her i livet det vil i alle fall jeg og sikker deg også.

 

Er noe for både han og henne her.

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

6 kommentarer
    1. Din blogg så du bestemmer syns jeg 🙂 Å tjene penger er vel noe de fleste ønsker (meg inkludert), så jeg hjelper til på min måte der jeg kan 🙂 Ha en fin søndag kveld!

      1. Ja jeg bestemmer det veit jeg, er noen som kommer med noen sleivspark men det stopper ikke meg.
        Ja alle ønsker vel å tjene noen ekstra kroner, jeg har også vært inne å klikket på de produktene du har lagt ut det er min måte å kunne hjelpe andre å tjene noen kroner.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg bestemmer jo selv men det er disse sleivsparkene som kommer, jeg overser dem slik blir det stille en stund så er dem i gang igjen er en og samme hver gang som mener at det er indirekte tigging og legge ut slike reklame innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nå håper jeg kommentaren kommer gjennom. Vært helt umulig. Jeg har klikka på reklamen din, det er helt greit og tjene noen kroner på bloggen. Vært i vogna i to dager. Deilig og fredelig. Mye besøk, grilling . Løpe om kapp med 3 åringen, og kaste stein i sjøen. Yngste barnebarn. De kommer på lørdag og blir over til søndag.
      Er kommet hjem nå, og blir nok hjemme hele uka. Får passet mitt i denne her uka og vurderer å ta en sydentur, men er i tenkeboksen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja nå gikk det å kommentere, er rart det der for jeg har fått kommentarer fra noen i helgen. Jeg har hatt litt problemer med bloggen for noen dager siden men nå er det i orden.

        Tusen takk for klikkene det er jo mange som bruker reklame, og det er helt fint for min del jeg er inne og klikker på deres reklame er jo greit å tjene ekstra på det mener jeg da. Men det er noen som mener at det er indirekte tigging når jeg gjør det men det er greit når andre gjør det.

        Så koselig at dere har vært i vogna og kost dere med barn og barnebarn, tre år er en morsom alder full fart og stormende jubel.

        Er vel godt å komme hjem også. Ja får du passet ditt i løpet å uka, sydentur må være godt når det snart er høst og vinter igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg