Jeg har fått veldig mange lesere fra kvinneguiden den siste uken.

 

 

 

Jeg satt og kikket på statistikken for de siste 7 dagene og der var det flere fra kvinneguiden de er over 300 hundre stykker og 25 fra blogg.no, så da lurer jeg på hvor dere fra blogg.no er for det er veldig lite men det er jo samme hvor leserene kommer fra for min del.

 

 

Jeg har vært der inne på kvinneguiden og sett om det har vært diskusjoner om noe jeg har skrevet eller lagt ut som video, jeg fant ingenting men så har ikke jeg noen bruker der inne så jeg får bare se de åpne trådene som er på rampelyset der var det ingenting som jeg kunne se.

 

Det er mye der som folk kunne ha spart seg og skrive om både den ene og den andre, så jeg syntes ikke det er noe rart at Anne Brith tok med seg en del av den hetsen som folk kom med i tråden om henne. Og alle der inne er jo anonyme så man kan jo ikke se hvem man er, og så har ei kommet med søksmål på over 2500000 kroner er ikke det dumt for da kommer det jo opp for en dag hvem det er som skriver så mye stygt om henne.

 

Det kan jo være flere som får hets fra denne dama som har vært så tåket å gå til søksmål, for da kommer jo det anonyme navnet hennes opp på overflata.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Jeg er vel rimelig anonym, men hetser ikke 😁. Kvinneguiden er jeg aldri på heller. Jeg er bare en av dem som seiler innom blogg.no og leser litt her og der.
      Det søksmålet med krav om en formue i erstatning synes jeg også blir for dumt, uansett om det er feil på begge sider eller kun en side. ( Jeg tar ikke parti for noen, kjenner fint lite til det der). Amerikanske tilstander når man krever kjempebeløp.

      I dag har jeg hatt besøk og også gått tur med en hund. Nå er det virkelig vår. Ha en fin kveld, både du og Elvis!

      1. For meg virker du som en utrolig hyggelig dame selvfølgelig er du anonym men det gjør ikke meg noe for du er en hyggelig person mot dem du er innom.

        Ja det kunne den personen som har gått til søksmål på så store summer herre min jeg har aldri sett så store summer på privaten, ja Amerikanske tilstander ja.

        Ja her har det begynt å våres her også, er en del snø igjen men den forsvinner nok om noen dager.

        Vi har hatt en fin dag både Elvis og jeg. Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

      1. Jeg ser det på statistikken over hvor leserene er som hvor mange fra kvineguiden og hvor mange fra blogg.no og facebook, først så kommer land som lesere kommer fra så hvilket innlegg som er lest så kommer neste og da ser du hvem og hvilket sted de leser fra.

        Håper du ble noe klokere av svaret mitt.

        Ønsker deg en kjempe fin mandag ettermiddag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg