Jeg har faktisk hatt en fin dag.

 

 

 

Nå kan jeg si at det ble faktisk en fin dag, jeg har faktisk vært på kafe i dag det var faktisk så lenge siden at jeg hadde glemt hvordan det var. Er jo bare å holde avstand og bruke munnbind når du beveger deg rundt i lokalet, slipper å bruke det når du sitter ved bordet. Var faktisk god å se andre mennesker enn dem jeg har på bilder, satt alene ved ett bord å så på de andre som var der.

 

Og så fikk jeg en telefon fra venninnen min som trengte noe i butikken, så da gikk jeg opp til henne etter at jeg hadde vært på kafeen.

 

Jeg har også malt i noen timer i dag, og glemte tid og sted det var kjempe deilig.

 

Så nå sitter jeg her å skriver dette innlegget så skal jeg bare sitte å titte på tv, så er det vel på tide å finne senga om en time eller to jeg har ikke dårlig tid når det gjelder å legge seg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Koselig å lese! Vite at du har hygget deg og kost deg og sett litt folk. Det er viktig. Ønsker deg en god natt og sov godt. Klem fra meg.

      1. Det var virkelig koselig å bare se andre folk, ikke bare høre dem. Natten ble virkelig god har sovet helt fram til nå, å det var virkelig godt håper du har hatt en god natts søvn også.

        Ønsker deg en kjempe fin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg