Jeg har en ting jeg har lyst til å gjøre for andre.

 

 

 

Det er kanskje dumt og komme med dette nå når det bare ligger som en ide og ikke noe mer enn det, dette er noe jeg har hatt i tankene i noen  måneder nå men ikke kommet ned på et ark men det er en god ide og det er ikke ett tilbud her i byen. Da er det sikkert noen som leser bloggen min hver dag som kan finne ut hva det dreier seg om, jeg har ikke kommet fram til planlegging eller noen ting enda. Jeg har ett ønske om å kunne få i gang noe lignende som mange store byer har og det er alternativ jul, ett sted som de som er alene i julen kan komme eller rett og slett ikke har råd til jule mat selv så kan de komme og det ønsker jeg og kunne ha en prøve jul neste år så da har jeg ett år på og planlegge og det er noe en virkelig trenger på dette.

 

For man må jo ha tak i forretninger som kan sponse med mat og den slags, og gaver må vi ha til dem som kommer og da må jo handelsstanden sponse oss med. Og så må en ha lokale å ha det i så det er mye planlegging, trenger også å få med meg flere folk som kan hjelpe kanskje kan jeg gå og spørre de i bymisjonen  om de vil hjelpe meg og få satt dette i gang og satt det ut i live og sette dette i gang.

 

Hvis det er noen som har noen tips om hvor jeg kan gå for å få hjelp til å få startet min hjertesak, tar alle tips imot meg takk og stor glede.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Her har Frelsesarmeen noe slikt, og folk som vil hjelpe til, må gjerne det. Før var det også et hotell som drev med det, men hotellet er for lengst nedlagt.

      1. Her har vi ingen slike tilbud, det er det som har vært og er vanskelig. Så jeg har tenkt til å få gjort noe med det, er jo ikke kommet så langt enda men noe må det jo bli ut av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg