Jeg har en kjempe god venn, nå lurer dere sikkert.

 

 

 

Ja nå lurer dere sikkert på hvem den kjempe gode vennen er dere får snart vite hvem det er, jo det er deg kjære bloggen min. Du tar imot meg uansett hvordan jeg er i humør og form uten og si noe,  og du tar imot min ærlighet uansett hva jeg skriver om. Jeg har en annen trofast venn også og det er hunden min Elvis, han er nå tretten og blir fjorten til høsten. Gruer meg til den dagen han ikke klarer mer, jeg veit den dagen kommer og da blir det ikke noen ny hund på meg da blir det bare meg og min blogg det blir godt at jeg har deg. For da kan jeg bruke deg alt jeg kan, jeg er glad i å skrive. Jeg går rett på sak når jeg skriver for og gjøre som mange gjør er slitsomt, det finnes jo dem som utdyper alt før de kommer til sak og det syntes jeg ikke noe om. Det å skrive en hel side før de kommer til saken er helt på jordet i mitt hode, den avhandlingen kan de komme med etter at de har skrevet hva innlegget handler om.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg