Jeg har en drøm men det er jo alltid de samme som blir nominert til Vixsen.

 

 

Her kommer et innlegg som jeg har tenkt mye rund i lengre tid, jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal skrive det og jeg veit jo ikke hvordan det blir mottatt. Men nå så har jeg tatt steget og nå skriver jeg det, for dette har vært en drøm i noen år nå ikke for å vinne en pris i vixsen men det hadde vært moro bare det å bli nominert til en.

 

 

Jeg veit at jeg ikke har en blogg som er verdig en nominasjon men det er jo lov å drømme om det, det er jo mange blogger å velge mellom men det er jo de samme som blir nominert og vinner hvert å. Så det hadde jo vært moro om de som sitter og bestemmer over hvem som skal få være med som nominerte, det er sikkert flere enn meg som ønsker å få være med på en av disse prisutdelingene men vi får vel aldri sjansen til det. Da kan man jo ikke kalle det alle bloggeres store Oskar når det bare er de samme år etter år, la noen nye få være med for det finnes så mange andre gode bloggere der ute i Norges land som aldri blir lagt merke til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Bloggen din er grei nok, den, så ikke si at den ikke er verdig. Det er ikke det saken dreier seg om. 🙂

      De som havner i Vixen som nominerte og prisvinnere, er bloggere som har markedsverdi for reklame for produkter på ulike områder. De har mange lesere, og det dreier seg om klær, sminke, interiør, reiseliv, matlaging/baking, etc. Derfor gjerne de samme som nomineres og vinner år etter år, pluss et par nykommere.
      Du må se på hva du blogger om, og da er det vel lite grunnlag for å bruke deg og bloggen kommersielt for ulike firmaer. Og vet du hva? Kanskje du skal være glad for det! Du får automatisk reklame inn fra eier av bloggsidene som plasseres på alle bloggene her, men det der ekstra som kan gi vei til Vixen, det mangler, og det er det bloggerne må jobbe for selv via det bloggen deres handler om.
      Jeg er slett ikke sikker på at du gidder det kjøret, for det tar mye mer tid enn folk tror. Hadde en blogger i familien, som også var nominert til Vixen en gang i tiden ( men ikke blant vinnerne), og den bloggingen stjeler jo store deler av livet. Vedkommende gidder ikke lenger.

      Det er lov å drømme, men det er ikke så viktig med Vixen som du tror. Om du likevel vil jobbe for det, så må du sannsynligvis spisse bloggen din inn mot et eller annet tema som igjen har kommersiell verdi for bedrifter av en eller annen type.

      1. Ja det er mye jobb, men det er jo lov og drømme som du sier. Takk for en fin og opplysende kommentar.

        Blogg klem fra meg og Elvis ( hunden min)

    2. Drømmer skal man ha lov til å ha, men jeg tviler nokså sterkt på at mange bloggere av oss 40+ kan bli nominert til vixen blog awards.

      Du har en kjempefin blogg, og du viser hvordan livet er på ekte.

      Jeg tror som E at det ligger kjempemasse hardt arbeid bak å i det hele tatt bli nominert. Man skal prestere, og man må levere hver eneste dag gjennom både bilder og tekst, og flere ganger om dagen. Mange av de som blir nominert har faste samarbeidspartnere som de har samarbeid med gjennom annonser, og da må man ha et nokså høyt lesertall for å få faste samarbeidspartnere på bloggen sin.

      De fleste av oss som er bloggre i 40+ har det som en hobby, og trives med å blogge uten press om å blogge hver eneste dag. Drømmer skal man ha, og det er drømmene man lever på 🙂

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin romjulskveld <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg