Jeg har det jeg trenger, det eneste jeg mangler er å vite hva jeg skal skrive om.

 

 

 

Jeg har handlet inn det jeg trenger fram til helgen igjen, så jeg har alt jeg trenger så det er ikke noe problem. Det største problemet er at jeg ikke veit hva jeg skal skrive om og slik er det vel mange av dere som har innimellom, så jeg har tenkt å bare la fingrene løpe over tastaturet og skrive ned det som kommer ned i hodet mitt etter hvert som jeg skriver. Det kan bli et rart innlegg av det men det er på slike innlegg jeg pleier å få mest lesere på, de innleggene som er godt planlagte de er det nesten ingen som gidder å lese en gang.

 

Nå sitter jeg og drikker cola og ser på fotball kamp mellom livepool mot tottenhem, får håpe at Tottenhem vinner for meg er det laget som jeg heier på når det gjelder engelsk fotball.

 

Så da blir det slik som dette innlegget, det kommer sikkert flere  av disse innleggene for jeg har ikke tid til å planlegge alle innleggene mine kommende uke. Så det må dere bare tåle det er min blogg og jeg bestemmer hva jeg skal skrive på den, kom gjerne med innspill til hva jeg kan skrive om så jeg kan få noe som er i interesse for dere som leser bloggen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg